Doskonałość
Dbając o jakość naszych rozwiązań używamy najnowszych technologii i pozostajemy w czołówce innowacyjnych organizacji studenckich.
component. -->
“Otwieramy drzwi do świata IT” ~ motto KN Solvro
W 2018 roku grupa studentów napędzona kreatywnością i chęcią tworzenia założyła Koło Naukowe Solvro. Od tamtego momentu, przez te lata nasza organizacja podejmowała coraz to nowsze inicjatywy. Zarządy zmieniały się, a wraz z czasem początkowa wizja koła zanikała.
W 2024 roku, po objęciu władzy przez VII Zarząd, przeprowadzono restrukturyzację. Pół roku później, podczas wyjazdu do Lubawki, powstał zarys działań. Pod koniec roku opracowano dokument LTSP (Long Term Strategic Plan), który wytycza ścieżkę dla przyszłych zarządów, przekładając wiedzę obecnych członków na wartościowe wnioski zawarte w planie.
KN Solvro ma przed sobą świetlaną przyszłość, jednak to przyszli członkowie i zarządy będą odpowiadać za jej pielęgnowanie oraz dalszy rozwój 🚀.
Wywodząc się z Politechniki Wrocławskiej, podążamy jej kierunkiem, jednocześnie definiując własną misję i wizję.
Jesteśmy mostem między teorią i praktyką, kształcąc kolejne pokolenia studentów napędzających innowacje na Politechnice Wrocławskiej.
Wspieramy społeczność akademicką poprzez technologię, współpracę i wiedzę.
Adaptujemy wartości Politechniki Wrocławskiej nadając im znaczenie odpowiadające naszej działalności.
Doskonałość
Dbając o jakość naszych rozwiązań używamy najnowszych technologii i pozostajemy w czołówce innowacyjnych organizacji studenckich.
Współpraca
Ciągle współdziałamy z innymi kołami naukowymi, jednostkami Politechnicznymi i organizacjami, tworząc rozwiązania wspomagające naszą społeczność.
Otwartość
Implementujemy innowację otwartą, gdzie większość naszego kodu jest open source, a nasze rozwiązania są publicznie dostępne.
Obecnie nasze działania dyktuje długoterminowy plan strategiczny. Z misji, wizji i wartości wywodzą się cele strategiczne, taktyczne, a następnie operacyjne na dany okres.
S1. Cyfryzacja życia studenckiego PWR
Tworzymy rozwiązania od studentów dla studentów odgrywając kluczową rolę w informatyzacji Politechniki Wrocławskiej.
S2. Wspomaganie studentów w zakresie IT
Organizujemy warsztaty, wydarzenia oraz tworzymy zasoby edukacyjne, aby rozwijać kompetencje techniczne studentów.
S3. Stabilny wzrost i działanie KN Solvro
Dbamy zarówno o wewnętrzne przekazywanie wiedzy, kompetencji i władzy jak i o zewnętrzny obraz KN Solvro.
Z celów strategicznych wywodzą się cele taktyczne i operacyjne na dany okres, które kierują bieżącą działalnością KN Solvro.
Powyższe elementy wyznaczają kierunek działania. Zazwyczaj dopiero na poziomie celów operacyjnych i zadań pojawiają się konkretne rzeczy do realizacji. Chcąc realnie ocenić postęp działalności KN Solvro wyróżniamy szereg mierników (KPI) odnoszących się do poszczególnych sfer.
M1
Liczba użytkowników rozwiązań i aplikacji KN Solvro
M2
Liczba wyświetleń materiałów promocyjnych KN Solvro
M3
Liczba wydarzeń międzynarodowych, w których uczestniczyło KN Solvro
M4
Liczba wydarzeń międzynarodowych zorganizowanych przez KN Solvro
M5
Liczba wydarzeń krajowych, w których uczestniczyło KN Solvro
M6
Liczba wydarzeń krajowych zorganizowanych przez KN Solvro
M7
Liczba wydarzeń uczelnianych, w których uczestniczyło KN Solvro
M8
Liczba nagród zdobytych przez KN Solvro
M9
Liczba publikacji naukowych członków KN Solvro
M10
Liczba innowacyjnych rozwiązań wypracowanych przez KN Solvro
M11
Liczba informacji o KN Solvro, które ukazały się w mediach
M12
Liczba warsztatów, szkoleń, kursów i innych działań edukacyjnych prowadzonych przez KN Solvro
M13
Budżet KN Solvro, z naciskiem na środki finansowe i barter spoza Politechniki Wrocławskiej
M14
Liczba członków aktywnie działająca w KN Solvro
M15
Liczba członków działająca w innych strukturach np. RUOS, projekty naukowe, samorządy itd.
M16
Liczba partnerów z podziałem na wewnętrznych i zewnętrznych
W oparciu o powyższe fundamenty zarząd definiuje plan działania na daną kadencję, który składa się m.in z celów taktycznych i kluczowych inicjatyw.
Przewodniczący Sekcji i Product Ownerzy definiują i odpowiadają za kwartalne cele operacyjne odnoszące się do poszczególnych celów i mierników.
Wynikające z nich zadania są realizowane przez aktywnych członków.
Po kwartale rozliczane są cele operacyjne i tworzone jest krótkie podsumowanie działalności.
Pod koniec kadencji zarząd rozliczany jest z celów taktycznych i tworzone jest podsumowanie działalności.