Przejdź do głównej zawartości

Proces promocyjny

Wstęp

W tym dokumencie opisany jest proces promocji pozwalający na przekazanie informacji o naszej działalności na zewnątrz. Jest to bardzo istotny element naszej działalności, bo niestety z zewnętrznej perspektywy, jeśli czegoś nie widać, albo o czymś nie słychać to się nie wydarzyło.

Role

Koordynator aktywności

Osoba inicjująca proces i kontaktująca się z zarządem z prośbą o zapotrzebowanie promocyjne

Zarząd

Pola, która jest przedstawicielką zarządu odpowiedzialną za koordynację kalendarza. Na początku łączniczka między koordynatorem a przewodniczącym sekcji

Przewodniczący sekcji promocji

Jakub/Oliwier, którzy wyznaczają osobę odpowiedzialną za prowadzenie promocji danej aktywności

Osoba odpowiedzialna za promocję danej aktywności

wyznaczony członek sekcji promocji do prowadzenia treści promocyjnych od początku do końca wydarzenia

Proces

  1. [START] Wybór koordynatora odpowiedzialnego za daną aktywność m.in: wyjazd, wydarzenie, Solvro Talk, projekt, inicjatywę itd.

  2. Zgłoszenie przez koordynatora swojego zapotrzebowania na wsparcie promocyjne.

  3. Rozwiązanie ewentualnych nieścisłości w harmonogramie promocyjnym w przeciągu 3 dni. W przypadku akceptacji - przekazanie wytycznych do przewodniczącego sekcji promocji.

  4. Wybór przedstawiciela odpowiedzialnego za stronę promocyjną do 2 dni. Bezpośredni kontakt między koordynatorem a osobą wyznaczoną - uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji.

  5. Jeśli dotyczy, publikacja treści wymaganych jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia na kanałach komunikacyjnych koła i uczelni PWr.

  6. Przygotowanie zaleceń dla przedstawicieli koła uczestniczących w wydarzeniu, dotyczących m. in.: wykonywania zdjęć, przeprowadzenia wywiadów, promocji merchu, aplikacji i stron internetowych.

  7. Ponowne zebranie informacji po zakończeniu wydarzenia od koordynatora, osób towarzyszących i uczestników projektu.

  8. Tworzenie lub uzupełnianie treści promocyjnych na wybrane kanały przez wyznaczonego wcześniej członka sekcji promocji.

  9. Publikacja materiałów na portale społecznościowe koła oraz kanałach uczelni PWr maksymalnie do tygodnia czasu od zakończenia wydarzenia (dotychczas przez Jakuba lub Oliwiera)

  10. Wypełnienie wniosku strategicznego przez osobę odpowiedzialną za promocję wydarzenia oraz koordynatora w przeciągu 2 tygodni od końca współpracy.